|
|
|
|
|
PP PASTILLER |
|
Den var go |
|
Husker den tydeligt - smagt supergodt og specielt. Savner den virkelig. Samme gode periode som også Spunk var et hit. |
|
Skrevet af Freddie den 14/12-13 kl. 22:37 |
Kommentarer (1)
|
|
Kommentarer til anmeldelsen
|
|
Anonym:
Mie d. 24/-15 kl. 17:44 |
|
Jeg elskede PP pastiller. Jeg synes at lakarol med cactus smager lidt derhen ad. |
|
|
|
|
|
|
| SLIKLEKSIKON I TAL |
Opslag: 717
Vurderinger: 78215
Anmeldelser: 1414
|
|
|
|
|
|
|